شما اینجا هستید   |

    عمومی : احمدی‏ نژاد مثل خاتمی معلم انشا نیست | گفتگو با شبکه ایران

آقای احمدی‌نژاد در مدیریت یک اندیشه‏ای داشته است که آمده آن را عملی کرده است. رئیس جمهور نیز یک شخصیت اجرایی است. مثل آقای خاتمی، معلم انشا که نیست.

 باید دید چه کسی حاشیه را ایجاد می‌کنند. وقتی که آقای احمدی نژاد به دانشگاه امیرکبیر می رود و آنجا عکسشان را آتش می زنند، ایشان حاشیه ایجاد می کند؟! وقتی که ایشان سازمان مدیریت را منحل می‌کند یا در بخش‌های دیگر ادغام می کند، ما باید یگوییم حاشیه سازی کرده است؟! ایشان در مدیریت یک اندیشه ای داشته است که آمده آن را عملی کرده است. رئیس جمهور نیز یک شخصیت اجرایی است. مثل آقای خاتمی، معلم انشا که نیست.

آقای احمدی نژاد بیشتر از آنکه نماینده یک تفکر و ادبیات خاص باشد، نماینده یکسری واقعیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در ایران است. تا زمانی که آن واقعیت ها وجود داشته باشند، افرادی می توانند پیدا شوند و آن واقعیت ها را نمایندگی کنند و براساس آن به سمت آینده پیش بروند.

آقای احمدی نژاد نه تنها اختلاف طبقاتی ایجاد نکرده، بلکه فریاد برآورده است که اختلاف طبقانی توسط دیگران ایجاد شده است.

آقای احمدی نژاد، امتیازات و هوشمندی هایی داشت که توانست برخلاف بسیاری از شخصیت های اجرایی و سیاسی، خوب این واقعیت را فهم کند و خود را با مطالبه گسترده و خیزش بزرگ ملت ایران برای عدالت همراه کند؛ آن هم در شرایطی که همه مرعوب شده بودند. اگر به انتخابات سال 84 هم نگاه کنید می بینید که حتی آقای لاریجانی هم شعار دولت مدرن را می دهد. یعنی مرعوب فضای دوم خرداد و منفعل است.

تگ های مطلب :
دسته بندی : عمومی
به اشتراک بگذارید : | | |