شما اینجا هستید   |

*

هنوز بازار تبریك و تسلیت بعد از انتخابات گرم است.

اگر در این شماره اثری از انتخابات نمی‌بینید از آن جهت است كه شماره آینده كه ان‌شاءا… هم‌زمان با تنفیذ حكم رئیس‌جمهور جدید منتشر خواهد شد ویژه انتخابات و پیامدهای فرهنگی آن است با آثاری از … . شماره بعد را حتماً ببینید.

*

تیزرهای سوره هم پخش شد. از قرار معلوم تلویزیون چند میلیون تومان به خاطرش پول گرفته است. ولی وقتی كه عرضه برای بعضی مخاطبان بالفعل سوره هم وجود ندارد معلوم نیست افزایش تقاضا به چه كار خواهد آمد. حداقل (یا حداكثر) فایده‌اش این است كه معلوم می‌شود سازمان تبلیغات و حوزه هنری بیلان كارهای پر و پیمانی دارند.

*

هر مشكلی كه در مورد توزیع مجله می‌بینید به شماره 5 ـ 6460993 زنگ بزنید.

*

فعلاً «تنها» راه معضل توزیع را اشتراك می‌دانند.

*

راجع به انتخابات از بعضیها نظر خواستیم.

حرفهای جالبی زده‌‌اند. از جمله حاج مایكل از لندن. توصیه كرده حتماً دنبال بمب اتمی باشید!

*

خاطرات و عكسهایتان راجع به انتخابات نرسید.

*

پژواكهایتان نرسید.

*

خبرهایتان نرسید.

یكی از بچه‌های سوره می‌خواسته كتاب شعرش را چاپ كند انتشارات … گفته لطفاً «این» را از صفحه اولش بردارید. منظورش «بسم‌ا…» بوده.

*

چند شماره‌ای است راجع به تلویزیون مطلب نداریم. غصه نخورید، آرامش قبل از طوفان است.

*

شما تا طوفان بیكار ننشینید. حداقل سؤالهای رهبری از رؤسای صدا و سیما را كه در شماره 13 سوره منتشر كردیم برای دفتر ریاست سازمان یا شبكه‌ها یا … فاكس كنید، یا ایمیل بزنید یا پست كنید یا …. دقیقاً همان كارهایی كه برای «پژواك» می‌كنید!

*

دوستانی كه از چاپ مقالات حضرت میرشكاك ایراد می‌گرفتند و دوستان دیگری كه دست مریزاد می‌گفتند نقد این شماره را بخوانند و نظر بدهند و البته احساساتشان را در تشویق یا توبیخ ناقد كنترل كنند. انتشار مقالات میرشكاك و نقدهایش در سوره ادامه خواهد داشت، ان‌شاءا… .

*

مقالات آقای صادقی را می‌خوانید؟ یا فقط عكسهایش را نگاه می‌كنید؟ خصوصاً آنهایی كه عكاسی را دنبال می‌كنند حرفهای نابی در این دل‌نوشته‌ها پیدا خواهند كرد.

*

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فقط هنرمند نیاز ندارد. اگر چهار تا آدم باذوق و البته بافكر و باهمت پیدا بشوند می‌توانند از لابه‌لای حرفهای بچه‌های هنرمند انقلاب كلی مواد خام برای نظریه‌پردازی و تك‌نگاریهای تئوریك و … گیر بیاورند.

*

می‌بینی برای فلان تابلوی فلان آقا یا خانم، طرف یك مقاله مفصل تحلیلی و … نوشته. برای چهارصد هزار فریم عكسی كه آقای میرهاشمی صحبتش را كرده چند صفحه می‌شود نوشت؟

*

شماره بعد را بخوانید.

*

بعضی دوستان زنگ می‌زنند كه: «چه كاری از دست ما برمی‌آید؟» حداقلش همین زنگ زده است. لااقل از «زنگ زدن»! تحریریه جلوگیری می‌كند.

*

این زنگ نزدنهای شما به زنگ زدنها و رنگ زدنها!ی زیادی منجر می‌شود. مشاركت و نظارت مردم كه نباشد بازار ركود و ریا رونق می‌گیرد.

*

وارد بحث شماره آینده شدیم.

*

خاطرات و عكسهایتان راجع به انتخابات نرسید.

*

پژواكهایتان نرسید.

*

خبرهایتان نرسید.

*

خداحافظ تا سلام بعدی.

* بعدالتحریر سوره، دوره چهارم، شماره 18، مرداد ماه 1384

تگ های مطلب :
دسته بندی : عمومی , مقالات سوره
به اشتراک بگذارید : | | |