شما اینجا هستید   |

با سمه تعالي شانه

سلام و الحمد لاهله و الصلوه علي اهلها

* از خدا كه پنهان نيست از شما چه پنهان عده‌اي تصميم گرفته‌اند هرطوري هست سوره را تعطيل كنند. اين دوستان اتفاقاً در يكي از نهادهاي مقدس انقلابي هم پناه گرفته‌اند و هي براي آقايان پيغام مي‌فرستند كه سوره بايد تعطيل شود و سوره‌اي كه”ما” مي‌خواهيم دربيايد. حيف كه مديران حوزه هنري اجازه نمي‌دهند نامه پراكني‌ها و بولتن‌سازي هاي اين گروه معلوم الحال را منتشر كنيم تا قد و قدرشان مشخص شود. و همين چند خط را هم بعيد نيست كه براي چندمين بار خط بزنند به اين بهانه كه :

* “اي آقا ! صلاح نيست اين سوسه آمدن‌ها را آفتابي كنيم و آفاق نفسانيت حضرات را نشان بدهيم. اصلاً مرّوا كراماً كنيد. اصلاً قالوا سلاماً “

* تيرماه به نيمه نزديك مي‌شود و هنوز شماره فروردين اكثر مجلات حوزه درنيامده است.[…]

* چه كنند اين مديران مظلوم فرهنگي مملكت با يك مشت بچه حزب‌اللهي پرروي بي‌ادب خودبزرگ بين افراطي؟

* انتشارات سوره مهر در نمايشگاه امسال با دهها جلد كتاب خواندني حضور پيدا كرده بود كه بعضي چاپ اول و بعضي چاپ مجدد بود. فهرستش را در سايت IRICAP.COM ببينيد. از مهمترين هايش مي شود به آثار حسن حسيني، رجعت سرخ ستاره علي معلم، زخم بي بهبود مير شكاك وخاطرات عزت الله شاهي اشاره كرد. تيراژ هيچكدام از اينها به 2500 تا هم نرسيده است و اين يعني مشكل توزيع. و اطلاع رساني و تبليغ و …

* يار دوازدهم تيم ملي هم كه … بگذريم.

* يك جمله از انتهاي گفت‌وگوي شماره قبل با آقاي همايونفر افتاده بود:

* ” فشارهاي مختلف، مرتضي را از پا درآورد. هفته‌هاي اول سال دو سفر به فكه رفت و در سفر دوم شهيد شد. “

* يكي از دوستان كه به كابل رفته بود زنگ زد كه: “‌الحمد لله در كابل سوره پيدا مي‌شود ( قابل توجه دوستاني كه در تهران به دنبال سوره مي‌گردند و نمي‌يابند) به قيمت 20 “افغاني”!

راجع به افغانستان مفصل كار كرده‌ايم. و راجع به عراق. منتظر باشيد تا مشكلات مالي چاپ و توزيع حل شود. يكي دو ويژه‌نامه ديگر هم آماده داريم. به شرح ايضاً.

يكي از دوستان سوره زنگ زده بود كه من مشترك شده ام، آن هم نه يكي ، كه چهار تا ولي هنوز برايم نفرستاده ايد. دلداري داديم كه ان شاء الله مي فرستند و مي رسد. گفت : ” آخر من اشتراك سوره را بعنوان كادوي تولد براي دوستانم گرفته بودم. الآن دو هفته از سالگرد تولدشان گذشته است‌!

اين هم حكايتي است.

* بعد التحریر سوره، دوره چهارم، شماره 25، تیر ماه 1385

تگ های مطلب :
دسته بندی : عمومی , مقالات سوره
به اشتراک بگذارید : | | |