شما اینجا هستید   |

    عمومی : چرا نيروهاي انقلابي و حزب اللهي صدا و سيما اخراج مي‌ شوند!؟ | سخنرانی در نخستين تحصن دانشجويان و طلاب در نقد انقلابي صدا و سيما

وحيد جليلي عصر امروز در نخستين تحصن دانشجويان و طلاب كه در نقد انقلابي صدا و سيما در دانشگاه‌ اميركبير برگزار شد، با بيان اينكه هرچند انتقادهاي به صدا و سيما و جود دارد اما هنوز هم صدا و سیما نيروهاي ارزشي حرفه‌اي و حزب اللهي هم دارد كه متأسفانه نقش و اراده اي ندارند، اظهارداشت: ‌گاهي اوقات صدا و سيما مي‌گويد نيروي حرفه اي و حزب اللهي نداريم اگر اين مسئله را بپذيريم به اين سوال مي‌رسيم كه اگر نيروي حزب اللهي و حرفه‌اي كم است پس چرا آن نيروهاي انقلابي و حزب اللهي كه در صدا و سيما هستند را اخراج مي‌كنيد.

وي ادامه داد:‌ من معتقدم استفاده‌اي كه صدا و سيما از ما در يك مقطع خاص مي‌كند استفاده دوپینگی است و اين مسئله اي است كه مي‌توان صدا و سيما را با آن به چالش كشيد.

سردبير نشريه راه با اشاره به اينكه فضاي نظارتي در جمهوري اسلامي مشخص است، افزود: وقتي از مديران صدا و سيما مي خواهيم كه كارنامه خود را نشان دهند ابتدا راجع به محدوديت‌هاي حرف مي‌زنند و دیگر به فرصت‌ها نمي‌رسند اين در حالي است كه بايد از فرصت‌هايي كه داشته و دارند بايد صحبت كنند.

جليلي خاطرنشان كرد: متأسفانه مديران فرهنگي ما ياد گرفته‌اند كه هميشه از محدودیت‌ها شروع كنند و اين مسئله براي نظام جمهوري اسلامي جاي تأسف دارد.

وي خاطرنشان كرد: ما آدم رسانه‌اي و هم سو با جمهوري اسلامي كم نداريم اما وقتي فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را درست تبيين نمي‌كنيم به محدوديت‌ها روي مي‌آوريم.

تگ های مطلب :
دسته بندی : عمومی
به اشتراک بگذارید : | | |